Tuesday, May 26, 2009

Die heel lekkerste ding op aarde.....

Is om na n lang dag n lekker warm bad te vat, jou skoon pajamas aan te trek en in n skoon bed in te glip vir n wel verdiende nagrus...


Hoekom is dit nie so lekker vir almal wat ek ken nie? Nee jong, my man sal sorg dat hy eerste in die bed spring en sommer 1kilo sand in die bed in trap, dan vra hy natuurlik hoekom sy vrou liefie verkies om op die bank in die sitkamer te doeks....


Ek weet ook nou hoekom hy so is, sy ma het hom mooi geleer, laat alles maar verval om jou my kind, solank jy net gelukkig is...

My ma het my geleer, my kind al is ons arm, seep en water kos amper niks!

So swets en vloek ek daagliks deur die vuil skottelgoed en vuil beddegoed se skoonmaak deur en dink, ja as 3 mense vuilmaak en net 1 skoonmaak is dit niks lekker nie!! Ek vee gou in die oogend al die oppervlakke af, sit die skottelgoed weg wat ek oornag op die afdroog rakkie gelos het en maak gou die tuimeldroer leeg, pak gou als weg en hol want eks alweer laaaaat!

So vind ek uit dat daar n middel weg vir als is, die huis is nou nie 100% nie, maar ons is gelukkig....

No comments:

Post a Comment